Házi! De nem pálinka :D

Amikor Balu felhozta az ötletet, hogy legyen verseny, mindenki ráröppent az ötletre, mint gyöngytyúk a takonyra, majd szép lassan elkezdtük szervezni az első baráti legyes versenyünket. Még télen a legyes klubnapokon kezdtük el nézegetni a térképet Baluval, hogy hol, merre legyen, lenne jó a pálya. A szervezés oroszlánrészét Balu vállalta mára, de DP  és jómagam is ahol tudtunk, segítettünk a szervezésben. A dátum nem igazán volt kérdéses. Domi tilalom előtt legyen, és mivel az időjárás olyan, amilyen, így április lett a fő dátum, azaz április 12. Sajnos nem lehet mindenkinek jó időpontot találni, így nem volt teljes a létszám, de majd a következőn összejön a teljes banda! 😉

Szóval 12-én összeröffent a kis csapat. Volt köztünk két “idegenlégiós is”. 😀 Mármint két olyan horgász, aki nem horgászott még ezen a vízen. Vasárnap reggel azért sikerült úgy elindulnom a találkozó helyre, hogy a térképeket, a díjakat, és minden egyéb hasznos dolgot otthon hagytam. Így gyorsan visszafordulás és tűz.

Reggel gyors egyeztetés, szabályok ismertetése, számhúzás, helyek ismertetése, és irány a víz. Első húzott helyem egyik kedvenc szakaszom volt, és Földi is ide húzott. Így tudtam (vagyis bíztam benne), hogy aprítani fog ezen a szakaszon. Sajnos ahogy kiértünk, akkor szembesültünk vele, hogy a szakaszt, ahová mennem kellett, sikeresen szétbarmolták. Kikotorták. :/ Na mindegy ezen kell megmutatnom mit tanultam az elmúlt években. 😛
OLYMPUS DIGITAL CAMERA 2015.04.12 001 2015.04.12 002
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sajnos az első fordulóban betliztem. Ráadásul a szél is megnehezítette a dolgunkat, nem mondhatni, hogy legyezésre alkalmas idő lett volna. Gyors jegyzőkönyvezés dátumozott fotók alapján, aztán ebéd. És máris kezdődhetett a második forduló.
2015.04.12 005 2015.04.12 004
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
A második fordulóban még feljebb mentem, felsőbb szakaszra. Itt próbáltam elcsípni a domikat, de hamar rá kellett jönnöm, hogy nem fog menni, így a 2 órás etapban nekiálltam apró halazni. Vörösszárnyú keszegeket megtalálva próbáltam elcsípni 1-2 példányt. Mondjuk az apró legyeket a nagy szélben nem volt egyszerű felkínálni, de 3 alkalommal sikerült jól. Sikerült 2 vörit, és egy kárászt kiimádkoznom. Mindösszesen a 3 hal kő kemény 29 cm volt. De mégis csak hal volt. 😀

Az eredményhirdetés nem hozott számomra nagy meglepetést. Földi magasan nyerte a versenyt. Viszont Lackónak hatalmas respect. Életében azt hiszem, másodszor fogott legyes botot a kezébe, és sikerrel vette az akadályt. Fogott halat is, ami, valljuk be, nem volt könnyű most. Ricsinek is nagy kalapemelés, hogy eljött meglátogatni minket a Mura völgyéből! És persze Földesi Gábornak, aki emelte a kis házi versenyünk színvonalát, és persze gratulálok a győzelméhez itt is!
dráva pécsi víz kupa verseny műlegyzés legyező horgászat fly fishing contest domolykó chub 20
Köszi a fotókért DP-nek és Balunak!