Úszó baszogtatás

Eljön egyszer minden horgász életében az a pillanat, amikor már nem azért megy le a vízpartra horgászni, hogy kifogja élete halát, hanem rátalál olyan horgásztársakra, akikkel egy hullámhosszon mozog. Azonosan gondolkodnak, és persze horgásznak. 😛
Ez így volt velünk ma is. Igaz, DP-nek már odahaza a szemére vetették, hogy amióta elkezdett legyezni, nem vitt haza halat. 😛 Meg kell jegyeznem, nem is igen fogott még. 😛 Lementünk  a Pécsi vízre egyet csontizni. 😀 Nem pergettünk, nem legyeskedtünk (kivéve DP-t). Sima úszós peca volt csontival.
b2
Elég vicces látvány lehettem egy kis patak partján egy 6 méteres villámhárítóval. Én úgy gondoltam, ez megfelelő lesz a nehéz terepen. Egy 6 m-es bolognai bot, egy 2 m széles pataknál. De nem tévedtem, mert piszok jól meg tudtam horgászni azokat a helyeket, amit a növényzet miatt lehetetlen volt.
2013.12.08_Pécsi víz 008
De nem is igazán a pecáról szólt ez a mai délelőtt. DP végre kiszabadult a műhelyből, és végre lát is mindkét szemére. 🙂 Balázst meg kicsit szerintem megfertőztük ezzel a patakpecával. De a kutyát sem érdekli, hogy ki miért, és minek. Az a lényeg, hogy jól érezzük magunkat.
2013.12.08_Pécsi víz 001
2013.12.08_Pécsi víz 002
b32013.12.08_Pécsi víz 003
Aztán az ebédidő is elérkezett! Balázs Bear Grils-i magaslatokig jutva tüzet csiholt a semmiből.
2013.12.08_Pécsi víz 005
Vagyis ahogy Matula Bácsi a tüskevárban. Náddal gyújtott, igaz DP papír zsebkendője is sokat lendített a dolgon, majd egy jót nyársaltunk és ettünk.
2013.12.08_Pécsi víz 004
2013.12.08_Pécsi víz 006
2013.12.08_Pécsi víz 007
Kaja után Balázs bemutatót tartott, hogyan kell drótelőkére csomót kötni anélkül, hogy kézzel hozzányúlna. 😛 Közben meg egy helyi kiskölök prezentálta, hogy is kell itt horgászni kérem szépen.
b1
Aztán összepakoltunk, és nagy ásítások közepette elindultunk haza. Szerintem ilyennek kell lenni egy tökéletes vízparton eltöltött délelőttnek.

5 gondolat “Úszó baszogtatás” bejegyzéshez

1. Én meg ma fát vágtam. Nem úgy, ahogy Balázs, de nem is annyit… 🙂
    Szép halacskákat fogtatok. A bodorka kecses is, és jószívű is. Ilyenkor is megörvendeztet… 🙂
    Üdv a kompániának!

2. Ti nem vagytok normálisak! :-O
    Balázs repper lett időközben?
    🙂
    Örüljetek neki, hogy nem baszott bele a téli villám abba a rohadt hosszú botba! 🙂

3. Én meg ma fát vágtam. Nem úgy, ahogy Balázs, de nem is annyit… 🙂
    Szép halacskákat fogtatok. A bodorka kecses is, és jószívű is. Ilyenkor is megörvendeztet…:D
    Üdv a kompániának!

Kedvelés

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.